עיצוב משרדים לחברת הייטק גדולה

התבקשנו לשדרג ולעצב את המשרדים שממוקמים בקומת ה"גלריה".

הקונספט שבחרנו לעיצוב המשרדים סבב סביב צורות גאומטריות שתואמות את צורת הלוגו ופלטת צבעים צבעונית ושמחה שחזרה על עצמה בכל החלל וכללה בין היתר גם את הצבע שבלוגו עצמו.

את חדר הישיבות שידרגנו עם טפט שיצרו עבורנו בהתאמה אישית ובו שילבנו בצורה אינטגרלית לוח מחיק. הרצפה חופתה בפרקט, שולחן הישיבות הוחלף ובנוסף הוספנו יחידת נגרות שתוכננה על ידינו במיוחד לפי צרכי הלקוחות ומשלבת פודיום נייד ועמדת תצוגה למערכות הדמו של החברה – רעיון מקורי וסופר יצירתי שלנו !!!

את החלל המרכזי ובו הקפטריה והמטבח ריווחנו בעזרת פתיחת שני קירות, ישרנו את הרצפה וחיפינו אותה בפרקט. את המקרר חיפינו בטפט בסגנון דומה לטפטים האחרים שנבחרו לחלל ושינינו את המיקום שלו על מנת להגדיל קצת את חלל המטבח הקטן.

הדלתות הישנות של החדרים הפונים לחלל המרכזי הוחלפו בדלתות עם פרופיל אלומיניום בלגי שחור וזכוכית שמאפשרת כניסת אור מהחלונות של המשרדים ההיקפיים.

בכניסה למשרדים ניצב ארון תקשורת גדול שלא ניתן היה להזיזו, בעזרת תכנון יחידת נגרות עם פתחי אוורור מתאימים ודלתות המאפשרות גישה, יצרנו ארון חדש בעל מראה אסתטי ונקי. ניצלנו את היחידה למיקום טלויזיה ועמדת פלייסטיישן להנאת העובדים.

הוספנו יחידות מדפים, אביזרים משלימים, עציצים תלויים ומונחים כסטיילינג משלים לחלל.

אין ספק שעכשיו לעובדים כיף להגיע למשרד.

 הפרוייקט נעשה בשיתוף פעולה עם טובי כהן שהיתה אחראית על העיצוב.

צילום: מרווין

המשך קריאה

לא ניתן להעתיק תוכן מאתר זה