דירה בתל אביב

אחד הפרויקטים היותר אהובים עלי, הום סטיילינג לדירה שכורה באזור "הבימה" בתל אביב,הלקוחה ביקשה להלביש את הדירה עבורה ועבור שתי בנותיה ששהו בחו"ל ולהן עיצבתי חדר בהפתעה.

הדירה בקומה השלישית ברחוב במרכז תל אביב סמוך לתאטרון הבימה, אחד האזורים הכי מרכזיים בעיר, מאוד אורבני ולמרות זאת הדירה מוקפת בהרבה עצים שאותם בחרתי להכניס גם לעיצוב הבית ולכן החלונות נותרו חשופים ללא וילנות על מנת שכל הצמחייה שעוטפת את הבית תיתן לו רקע ונוף שמשתלבים עם הבחירות של הפנים ובנוסף תקנה ללקוחות תחושה כאילו הם בטבע ולא בעיר.

לשם כך בפלטת הגוונים בסלון  מככב הגוון הירוק עם נגיעות גוון החרדל, שילוב הסגנונות בא לידי ביטוי בבחירת פריטים בסגנון תעשייתי, שטיח הודי צבעוני בכניסה ושידה עתיקה שהלקוחה הביאה מדירתה הקודמת .

בחדר השינה של הלקוחה בנוסף לנגרות בסגנון תעשייתי השתמשנו בחלק מאוסף התיבות של הלקוחה ורכשנו גם תיבות חדשות. בחדר ישנה נישה גדולה עם חלונות שדרכם נישקפת הצמחייה הנהדרת ברחוב ואותה ניצלתי עבור פינת עבודה ללקוחה, נבחר שולחן בסגנון תעשייתי בשילוב כסא בסגנון פרובנסי שמשתלבים מושלם עם שאר הפריטים שבחרתי לחדר ויצרו מראה ייחודי המשקף את אופייה של הלקוחה.

כיוון שהבנות לא היו בארץ היתה לי יד חופשית בעיצוב החדר שלהן, רכשנו  שתי מיטות בגוון ניוד כאשר בינהן הצבתי שולחן עבודה שיצר כמעין הפרדה שתיצור תחושת פרטיות עבורן, כל אחת קיבלה שידת לילה, וממול שידה גדולה ומעליה טלויזיה. גם בפריטים הללו בא לידי ביטוי שילוב הסיגנונות.

את הנישה הגדולה בחדר הבנות ניצלתי הן עבור פינת רביצה להן ולחברים והן עבור מקומות לינה נוספים, שהיו דרושים ללקוחה.

עבור המרבצים בחרתי בד בגוון פוקסיה נועז ועליו נתפרו כריות במיוחד עם בדים בפאטרנים שונים שמשתלבים עם אותם פאטרנים שבחרתי לשטיח ולסלסלות איחסון, פיזרתי מסביב לפינת הרביצה הרבה עששיות עם נרות שבלילה נותנות אוירה מיוחדת  שמדמה יער מואר עם העצים שמסביב.

היה לי תענוג רצוף לעבוד עם הלקוחה בעלת השיק הפריזאי ויחד בחרנו פריטים מיוחדים ונוצרה דירה אקלקטית וחמה בתהליך קצר ויעיל.

אין כמו לקוחות חוזרים וכעבור שלוש שנים פנתה אלי שוב הלקוחה הפעם שאעצב את משרדי החברה החדשים עבור החברה שבה היא עובדת בתל אביב  וכמובן שאין סיפוק גדול מזה.

צילום: גלי פלג

המשך קריאה

לא ניתן להעתיק תוכן מאתר זה