דירת חמישה חדרים בנתניה

זכיתי להכיר משפחה מקסימה וחמה וליצור עבורם מהפך בדירה ובתהליך משותף ומדוייק הפכה הדירה לבית שכל מי שנכנס אליו מוקסם מהשינוי והאווירה המיוחדת והנעימה שנוצרה בזכות הסגנון האקלקטי והשילובים שיצרו הרמוניה נהדרת.

הלקוחות, זוג מקסים ושומר מסורת  שלו חמישה ילדים כאשר רק בן הזקונים עדין גר בבית, אולם הם מארחים הרבה את הילדים והנכדים שלרוב גם נשארים ללון אצלם בשבתות.

החדרים בדירה קטנים והיו מלאים בריהוט, ספרים ועוד המון חפצים שנאגרו עם השנים.

הלקוחות ביקשו ממני לשדרג את הבית שיהיה חם ועדכני יותר ויתאים לאירוח, בנוסף ביקשו שאחד החדרים יוסב גם לחדר משפחה עם טלויזיה ובנוסף ישמש גם לאירוח.

החדרים הקטנים היו מאתגרים ואתגרים אני אוהבת! בחרתי להשאיר את הריהוט הקיים שהיה במצב טוב ולשדרג אותו על מנת לא להכניס את הלקוחות להוצאות מיותרות, דיללתי חלק מהארונות ועל ידי כך ריווחתי את החללים, מגירות נצבעו, ידיות הוחלפו, נוספו וילונות, כריות, שטיחים והריצוף חופה בפרקט.

כל אלה יצרו תחושת חמימות ויחד עם הגוונים שנבחרו לקירות ולטקסטיל משרים תחושת רוגע ומרחב. במסדרון הצר נצבע הארון ללבן מה שגרם לו להטמע כחלק מהקיר ולגרום לתחושת מרחב במעבר.

בחלל הציבורי בחרתי להשאיר חלק מהרהיטים העתיקים שהיו בבית הלקוחות ולשלבם עם הריהוט החדש נקנו כורסאות ופינת אוכל גדולה שתכיל את חמשת ילדי הלקוחות והנכדים שהם אוהבים לארח, נבחרו כסאות בר וספריה עבור ספרי הקודש שכה חשובים להם. תוספת הצבע של הכחולים אפרפרים שמשתלבים היטב עם הריצוף ונגיעות של ורוד עמוק מוסיפים יופי לחלל המרווח והנוח שנוצר, השילוב בין פריטים בסגנונות שונים ובין פריטים אישיים של הלקוחות הוא שנותן לבית את המראה הייחודי שלו והוא משקף את האישיות של הלקוחות.

אני מודה מקרב ליבי לזוג המקסים שנתן בי אמון מלא והיה לי העונג לעצב עבורם, כידוע אני נכנסת לא רק לחדרי הבית אלא גם לחדרי הלב ולשמחתי הבית והקשר ביננו משתקפים בתצאה.

צילום: גלי פלג

המשך קריאה

לא ניתן להעתיק תוכן מאתר זה