בית פרטי בפולג

משפחה מהממת שבזמן הקורונה וההסתגרות של כולנו בבתים החליטה לעבור מדירה לבית פרטי ולהעניק לילדיהם חצר ומרחב משחק ונשימה.

יחד בתהליך זריז יחסית, מאחר שתחילת השיפוץ הוקדמה, בזרימה נהדרת ביני לבין הלקוחות, יצרנו מתיחת פנים לבית שהותאם בדיוק לצרכים, לרצונות ולחלומות שלהם.

הבית מתאפיין בקווים נקיים, פלטת גוונים אכרומטית, שעם הזמן נוספו אליה נגיעות קלות של צבע שמקלילות ומחממות את האווירה ונוסף פרקט שגם הוא מוסיף חום לבית.

בחלל הציבורי היתה הנמכת תקרה, כיוון שגובה התקרה בבית נמוך ביחס לבתים פרטיים נפרדנו ממנה לשלום והחלל נפתח.

תכננתי מטבח בקווים מקבילים שגם סופר פרקטי ונוח לעבודה וגם פתח את החלל לרווחה.

המדרגות חופו במיקרוטופינג – חלום שהלקוחות הגשימו, ובנוסף גם עמוד תומך שבמקום להעלימו חיפינו אותו במיקרוטופינג.

קיר הסלון שממשיך למדרגות נצבע באפקט בטון מיוחד, עליו ממוקם מזנון ברזל שתכננתי עבורם ותמונות פינת האוכל בסגנון פופ ארט שאהוב על הלקוח ומקלילות את האווירה.

בחדר המשפחה הקרוב לכניסה לבית תכננתי ספרייה גדולה שמכילה אחסון רב, ממעילים ומכתבים ועד כל הספרים והמשחקים של הילדים, נבחרה ספת רביצה מודולורית וכייפית לצפייה בטלוויזיה.

חדרי הרחצה שופצו מן היסוד כולל נגרות בהתאמה אישית לניצול מירבי לאחסון.

נגרות תוכננה לפרטי פרטים בכל הבית עבור סדר וארגון מיטבי.

קומת המרתף נוצלה עבור קליניקה ללקוחה שהיא פסיכולוגית במקצועה וביקשה מקום רגוע ומכיל עם נגיעות בסגנון הבוהושיק האהוב עליה, המטבחון הוחלף ונוספה פינת עבודה.

רוצה  להודות מקרב ליבי לזוג המהמם והיפה שנתן בי את אמונו וסמך עלי על תהליך נהדר עם תוצאה מושלמת האהבה והכבוד שרכשו זה לזו במהלך התהליך ריגשה אותי מאוד והיא ניכרת בבית ובאנרגיה הטובה שלו, שמחתי לשמוע מהם שכל מי שנכנס לבית מתאהב בו והכי חשוב שהם מאוד נהנים ואוהבים אותו וחיים את החלום.

צילום: אורית ארנון

המשך קריאה

לא ניתן להעתיק תוכן מאתר זה