דירת חמישה חדרים בהוד השרון

תכנון ועיצוב דירת חמישה חדרים בהוד השרון, לאשה בגיל השלישי, שנתפרה בדיוק למידותיה.

הלקוחה פנתה אלי שאלווה אותה בשיפוץ עבור דירתה, בבניין ישן בהוד השרון, כמו בכל פרוייקט שלי לאחר תשאול מקיף בעזרת שאלוני פרוגרמה שבעזרתם אני מדייקת את צרכי הלקוחות ולומדת מיהם, מה הם אוהבים, מה ההרגלים שלהם ועוד, יצאנו לדרך ועשינו מהפך בדירה.

לבקשת הלקוחה, שמארחת הרבה את חמשת נכדיה, תכננתי שני חדרי רחצה, אחד עבורה ואחד עבור הנכדים, במקום חדר רחצה אחד ושירותי אורחים שהיו במקור בדירה.

אחד החלומות של הלקוחה היה חדר רחצה עם כניסה מחדר השינה שלה וחדר רחצה נוסף עבור הנכדים שלה שמגיעים להתארח אצלה לעיתים קרובות. בעזרת תכנון נכון הצלחתי להגשים לה את החלום!! כולל כל הפונקציות שהלקוחה ביקשה – מקלחון עבורה שאף תכננתי בו ספסל ישיבה שיהיה לה נוח, אמבטיה לנכדים והקפדתי על רוחב פתחים מותאם לגיל השלישי, שלושה חדרי שינה, אחד מהם עבורה וחדר טלויזיה בשילוב חדר משחקים.

את הממ"ד הפכנו לחדר איחסון בנוסף לשאר פתרונות האחסון שניתנו בדירה.

המטבח נפתח והפך לחלק מהחלל הציבורי, צמודה אליו, אך נסתרת מן העין, מרפסת השרות עם מכונת כביסה ומייבש נסתרים בתוך ארון באותה נגרות כמו במטבח.גם פינת האוכל קיבלה חלל מרווח יותר.

לאורך התהליך נתקלנו בכל מיני אילוצים,לימונים שהפכתי ללימונדה תוך מתן פתרונות יצירתיים בשטח, כגון עמוד שצץ לנו פתאום לאחר שבירת קיר והטמעתי אותו שוב באחד הקירות ונעלם כלא היה.

הבית הולבש במלואו בשילוב חלק מהפריטים מהבית הקודם של הלקוחה.

כמו בכל פרוייקט שלי הבית עוצב לפי הסגנון שמתאים ללקוחה, הבית עוצב בסגנון כפרי מודרני עם נגיעות וינטג', פלטת הצבעים שנבחרה מעניקה לו מראה נקי וקלאסי.

הפריטים והחפצים שנבחרו על ידי בקפידה שולבו יחד על מנת לתת לבית מראה ייחודי ועם זאת חם ומזמין.

האמון הגדול והרוח הגבית שקיבלתי מהלקוחה, קשרו את נפשי בנפשה ובליווי צמוד עד תליית התמונה האחרונה בבית הלכנו יחד יד ביד. אין מאושרת ממני לקבל ממנה עד היום הודעות כמה היא נהנית מהבית.

צילום: ליאור טייטלר

המשך קריאה

לא ניתן להעתיק תוכן מאתר זה